Recenzija knjige: Knjiga za Divlju ženu (II. dopunjeno izdanje)

Published on 25 April 2020 at 02:24

Autor: Ingrid Divković
Izdavač: Stilus knjiga d.o.o., 2020.

Inspiraciju za Divlju ženu spisateljica duguje Clarisi Pinkoli Estes, autorici knjige "Žene koje trče s vukovima". Inspiracija je pronađena i u svim ženama koje ispunjavaju njezin svijet i čine ga ljepšim mjestom za život.

Kako je svoju knjižicu opisala autorica knjige, Ingrid Divković: "Knjiga za Divlju ženu je knjiga kratkih poetsko/proznih zapisa divlje snage koja progovara kroz jednu ženu. Knjiga za divlju ženu je knjiga utjehe i knjiga ljubavi".

Lijepo je spisateljica to jednom rečenicom objasnila. Pogodila je srž knjige, jednostavno, jasno i nadahnjujuće. Tako je barem meni prvi put zazvučalo kada sam pročitala o čemu se ovdje u biti radi. Imala sam priliku pročitati prvo izdanje ovih zapisa prije dvije godine i baš sam se ugodno iznenadila. Ovdje je cijela ideja odvedena na jednu višu razinu što se tiče dizajna cijele knjige. Od divnih bijelih tvrdih korica do prekrasnih stranica sa ženskom siluetom na svakoj i savršeno popraćenim zlaćanim označivačem stranica. Nakladnik Stilus se opet pokazao kao vrsni znalac u prezentaciji svojih knjiga. Uz naslov "Živi mi se", također autorice Ingrid Divković, oba će naslova biti divan ukras svakoj polici.

Osim što je knjižica vizualno lijepa, skriva u sebi jednako lijepa promišljanja o životu, ženi, ljubavi, promjeni, sreći, individualnosti, sve to napisano jasnim i lijepim rečenicama. Spisateljica u svim svojim knjigama progovara o životu i sagledava ga iz različitih kuteva. U njezinoj prvoj knjizi "J..e li vas ego?" ideja mi je bila odlična i odmah sam od nje direktno, s autogramom, nabavila sebi jedan primjerak. Ne želim ulaziti u posao onih koji su knjigu pripremili za prodaju, no jako bih rado da se Stilus ovdje opet uplete i svojim znanjem postavi knjigu na dostojnu razinu. Vjerujem da bi s dobrim vodstvom i taj prvi, malo nespretan naslov, uspio pokazati što nudi.

Ukratko: Citati! Citati za svaku ženu! Citati koji se mogu čitati svaki dan ili par mjesečno. Citati u kojima se može pronaći svaka žena! Simpatično, pozitivno, kratko i jasno! "Knjiga za Divlju ženu" mi se svidjela jer je uspjela kratkim mislima reći jako puno na vrlo lijep i jednostavan način. Citati su ono što Ingrid Divković uspije napraviti savršeno, od početka do kraja, a ova knjižica je dokaz. Odlična je ideja i za poklon. Za neku već Divlju ženu ili za onu koju želite nadahnuti da taj dio u sebi pronađe i probudi.

Kako biste dobili mali uvid što možete očekivati ovdje, izdvojila sam par citata koji su rezonirali sa mnom:

"Mijenjat ćeš se.
Ali zbog sebe, nikad zbog drugih.