Recenzija slikovnice: 5 minutne šaljive priče

Published on 3 May 2021 at 23:48

Autor: Walt Disney Company
Izdavač: Egmont d.o.o., 2020.
Prijevod: Anđela Milinović Hrga

Smijeh je najbolji lijek! Tu uzrečicu znam, mogla bih reći, od rođenja. Svima nam treba više smijeha, a djeci treba samo da se nastave smijati i ne zaborave, kao ni odrasli na taj besplatni lijek. U ovoj zbirci 5 minutnih priča doznat ćemo što se zbilo s nestašnim dalmatinerima i farmerom Paškom, je li kuhanje zabavno i uz sve savršeno oslikane priče vidjeti svaku kao da ju gledamo na televizoru.

Divne nam vijesti stižu iz Egmont nakladništva! Disneyjevoj kolekciji Petominutnih priča pridružilo se 10 novih naslova. Možda da se prisjetimo da se u svakoj od slikovnica nalazi po pet priča u trajanju od pet minuta čitanja naglas uz koje će se dijete upoznati s pustolovinama omiljenih Disneyjevih likova i razvijat će vlastite čitateljske sposobnosti.

Samo 5 minuta čitanja dnevno je dovoljno kako bi dijete ostvarilo sve dobrobiti čitanja. I sami znate da su knjige divan bijeg, utjeha, sigurnost i razonoda u našim životima pa je jako bitno da i djeci usadimo ljubav za knjigama i čitanjem. Ove priče su divno šarene, lijepe, jednostavne, pune već svima poznatih likova, a i dovoljno kratke da svi za njih imamo dovoljno vremena za dati im pozornosti.

U prvoj slikovnici, "Petominutne šaljive priče" možete pronaći simpatične, zabavne i smiješne dogodovštine popularnih Disneyjevih likova kao što su Moana, 101 Dalmatiner, Paško Patak, Dama i Skitnica te Linguini i Remy iz crtića Juhu-hu. Svi su kod mene uvijek rado viđena ekipa te ne sumnjam da je tako i u drugim obiteljima koje vole crtiće. S Disneyem ne možemo pogriješiti! Priče se nastavljaju i obuhvaćaju Priče o iznenađenjima i Priče za dobro jutro te ćete za daljnje teme morati pratiti izlaske novih, svakoga četvrtka.

Moje kumče je sve veće i radije čita nešto "ozbiljnije", kao npr. "Kako otkriti toplu vodu" i "Matilda", ali neće odbiti prolistati ni slikovnice. Uvijek ih voli izvaditi i otkrivati koje točno poruke koja priča donosi, radosno gleda divne crteže i ponekad ga uhvatim kako priča s likovima i mijenja im tijek radnje.

Zadovoljnog izraza lica, sretan što je posjetio neko drugo, dječje i slobodno mjesto gdje je sve po njegovom je uvijek lijepa scena i nama odraslima. Na izlete obavezno ide jedna od slikovnica jer je zbog svoje jednostavnosti i kratkog vremena za pročitati ju savršena dok čeka nas velike kada se zapričamo i treba izgubiti tih pet minuta.

I za kraj znam da ne moram previše objašnjavati i "nagovarati" vas da nabavite i čitate ove divne slikovnice, ali možda će vam info o tome gdje ih kupiti dobro doći. Svi zaljubljenici u Disneyjeve priče i čitanje nastavaka, kolekcije mogu pronaći na već poznatim prodajnim mjestima: na svim kioscima, u supermarketima, poštama te na shop.egmont.hr po cijeni od 29,90 kn.